Tuesday, March 14, 2006

Kiss Goodbye

I am more than pleased with my short break. Before i kiss it goodbye, let's hope i will be able to start my revision proper tmr :) These 5 days reminded me so much of the importance of keeping in touch with friends both near and far. I was filled with guilt when the list of friends i have lost contact with seems endless. Come april, i will try to get in touch with them. Amongst them all, i think i ought to write my german host a letter!!

A coincidence.. My new favourite song by li hom - Kiss Goodbye

Baby不要再哭泣
这一幕多么熟悉
紧握着你的手彼此都舍不得分离
每一次想开口但不如保持安静
给我一分钟专心
好好欣赏你的美
幸福搭配悲伤
痛是在我心交叉
挫折的眼泪不能测试爱的重量
付出的爱收不回
还欠你的我不能给
别把我心也带走
去跟随
每一次和你分开
深深的被你打败
每一次放弃你的温柔
痛苦难以释怀
每一次 kiss you goodbye
爱情的滋味此刻我终于最明白
但欠你的我不能给
我才明白爱最真实的滋味
我终于明白